Karta bezpieczeństwa COVID-19 .
Karta Bezpieczeństwa Covid19 dla rynku nieruchomości powstała w oparciu o procedury i zalecenia Polskiego Rządu oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Karty Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości ma zapewnić maksimum bezpieczeństwa zarówno dla Klientów jak i Pracowników firm/organizacji sygnatariuszy.
Kluczowe zasady, determinujące działania w przestrzeni publicznej jak również prywatnej, na których opiera się Karta Bezpieczeństwa to:
- DYSTANS SPOŁECZNY
- DEZYNFEKCJA
- ZASŁANIANIE UST I NOSA • jeżeli odpowiedni dystans społecznie nie może być utrzymany
Całość wytycznych obowiązujących w Polsce w związku z pandemią znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Ważne linki z podziałem na różne zagadnienia:
Informacje i zalecenia Polskiego Rządu: https://www.gov.pl/web/koronawirus
Aktualne zasady i ograniczenia: https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
Lista powiatów z dodatkowymi restrykcjami: https://www.gov.pl/web/koronawirus/powiaty-z-restrykcjami
Obostrzenia dla powiatów żółtych i czerwonych: https://www.gov.pl/web/koronawirus/regionalne-obostrzenia-dla-wybranych-powiatow.
Nasza firma jest sygnatariuszem Karty Bezpieczeństwa COVID-19 dla rynku nieruchomości, która ma zapewnić maksimum bezpieczeństwa zarówno dla klientów jak i pracowników naszej firmy. W związku z tym prezentujemy Państwu procedury przy podpisywaniu dokumentów.
Wszelkie dokumenty i druki niezbędne do zawarcia współpracy dostępne są (jeżeli jest to możliwe) w formie elektronicznej
Podczas kompletowania dokumentacji, tam gdzie to możliwe, zalecamy korzystanie z elektronicznej platformy ePUAP
Przy podpisywaniu dokumentów osobiście zachowujemy przede wszystkim zasady dystansu społecznego i stosujemy środki ochrony osobistej
Przed podpisaniem dokumentów dezynfekujemy ręce
Dokumenty są podpisywane długopisami dostarczonymi przez pośrednika lub każda ze stron własnym
W celu zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dla Pracowników jak i Klientów. w ramach Karty Bezpieczeństwa COVID-19 rekomendowane są następujące zasady kontaktów z Klientami:
1. Spotkanie z Klientem odbywają się po wcześniejszym umówieniu daty oraz godziny
2. Przed spotkaniem Klient powinien uzyskać informację mailową lub zostać poinformowany telefonicznie o zasadach wizyt w biurze
3. Klient po wejściu dezynfekuje ręce dostępnym w biurze środkiem
4. Przy powitaniu staramy się unikać podawania rąk i utrzymywać dystans społeczny
5. Jeśli biuro prowadzi Rejestr odwiedzin Klient odnotowuje swoją obecność używając zdezynfekowanych długopisów lub swojego własnego
6. Spotkanie odbywa się w pomieszczeniu, w którym istnieje możliwość zachowania bezpiecznej odległości
7. Spotkanie powinno odbywać się przy minimalnej ilości osób
8. Pomieszczenie wietrzymy przed i po wizycie Klienta
9. Jeżeli jest taka możliwość częstujemy Klienta napojami lub przekąskami w jednorazowych opakowaniach
10. Spotkanie powinno trwać nie więcej niż wymaga tego sytuacja
Źródło: https://kartabezpieczenstwacovid19.pl